Kojení

16.01.2009 21:24

Pokud se nyní nacházíte v situaci, že kojíte své miminko (stejně jako já), určitě vás napadá spousta otázek týkající se této problematiky. Mám dostatek mlíčka, přibírá miminko dostatečně, netrpí náhodou miminko refluxem, jak správně nastavit režim, ...? Tyto a další mnohé otázky napadaly i mne, a proto jsem neváhala, a snažila se na ně získat odpovědi z pohodlí domova. Brouzdala jsem po netu a jsem našla zcela SUPER stránky, kde jsem našla odpovědi na všechny mé otázky a nejen na ně. Je zde uvedeno mnoho důležitých a zajímavých informací o kojení. Díky těmto stránkám jsem zvládla období kojení beze strachu, zda nedělám někde chybu.

A jelikož si myslím, že obdobné otázky napadají téměř všechny kojící maminky, ráda se s vámi o tyto stránky podělím. Zde je odkaz na ně: www.kojeni.net. Přeji hodně zdaru při kojení.

—————

Zpět